سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی شرایط جدید اخذ اقامت کبک

 

اخذ اقامت دائم استان کبک کانادا دچار تغییراتی شده که برنامه‌های مهاجرت این استان را به شدت تحت تأثیر قرار داده و از اول ژانویه 2020 در حال اجراست. البته دولت فدرال کبک هنوز خبری درباره‌ی لغو درخواست‌های متقاضیان قبل این شرایط جدید اعلام نکرده بنابراین لازم است تا متقاضیان اخذ اقامت این استان تا حدودی با این شرایط جدید آشنا شوند.

 

شرایط اخذ مدرک زبان ایالت کبک 

 

افراد متقاضی برای دریافت مدرک زبان باید تخصص و مهارت خود را در یکی از زمینه‌های زیر به دولت این استان اعلام کرده تا واجد شرایط تشخیص داده شوند این مراحل عبارتند از:

تسلط متقاضی و همسرش به زبان فرانسه؛

شرکت در آزمون‌های زبان فرانسه این استان؛

تحصیل در یکی از مراکز معتبر کبک به مدت 3 سال؛

متقاضی در صورت داشتن هر کدام از شرایط فوق می‌تواند نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کند.

شرایط جدید کار در استان کبک برای دانشجویان خارجی 

دانشجویان خارجی برای کار در استان کبک باید حداقل یکی از دوره‌های آموزشی این استان به مدت 900 ساعت را گذرانده یا 6 ماه سابقه کار مرتبط با تخصص خود دارا باشند.

برای آشنایی با روش‌های مهاجرت به کبک به بخش "مقالات سایت" مراجعه کنید.

دلایل درخواست برای اخذ اقامت دائم کبک 

کبک یکی ازبزرگترین استان‌های کانادا به عنوان اروپای آمریکای شمالی شناخته می‌شود این استان به دلیل داشتن طبیعت زیبا و جنگل‌های وسیع همواره یکی از مقصدهای مهاجرین محسوب می‌شود دلایل دیگر برای اخذ اقامت کبک عبارتند از:

اقتصاد وسیع 

اقتصاد کبک بسیار متنوع و صادرات کالا به شدت در این استان رواج دارد صادرات محصولاتی همچون واگن‌های مترو، دیسک، انواع دستگاه‌های تصفیه هوا و آب، اسباب بازی و کلیه تجهیزات کنترل هوایی سبب افزایش مهاجرت در این استان شده از طرفی مونترال به عنوان پایتخت این استان طی چند سال اخیر شهرت فراوانی در راه اندازی انواع نرم افزارهای گیمینگ و سرگرمی کسب نموده.

هزینه‌ی زندگی مناسب 

یکی از دلایل مهاجرت به کبک هزینه‌های مناسب زندگی در این استان بوده که در مقایسه با میانگین هزینه در کانادا معقول به نظر می‌رسد نکته‌ی جالب اینکه مونترال (پایتخت کبک) یکی از ارزان‌ترین شهرهای آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

مزایای اخذ اقامت دائم استان کبک 

3 مزیت بزرگ اقامت در استان کبک کانادا عبارتند از:

امنیت بالا 

کبک یکی از امن‌ترین استان‌های جهان با کمترین میزان جرم محسوب شده که مسئولیت، قانون پذیری و تعامل بین افراد را به وسیله وضع قوانین اصولی برقرار کرده است.

استفاده از برترین نظام آموزشی 

بسیاری از کالج‌ها و مراکز آموزشی معتبر کبک با داشتن برترین امکانات و تجهیزات آموزشی یک محیط مطلوب برای یادگیری دانش آموزان و دانشجویان بومی و غیر بومی ایجاد و شرایط کاری مناسب بعد اتمام تحصیل را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری بی شمار 

کبک با داشتن 100 هزار دریاچه و آبشار جزء بزرگ‌ترین تأمین کننده‌های آب شیرین در کل دنیا محسوب شده همچنین دارای تنوع آب و هوایی بالایی است.