سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با جدیدترین برنامه مهاجرت استانی انتاریو

 

برنامه مهاجرت استان انتاریو با شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده که در ادامه بیان می‌شود. انتاریو با جمعیتی حدود 14.5 میلیون یکی از بزرگترین استان‌های کانادا محسوب شده و سالیانه چیزی حدود 45 درصد متقاضیان مهاجرت به کانادا را جذب کرده است.

 

برنامه مهاجرت استانی یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا بوده که مورد استقبال تعداد زیادی از متقاضیان آسیایی و اروپایی قرار گرفته. خبر خوب اینکه در بحبوحه شیوع بیماری کرونا برنامه مهاجرتی استانی انتاریو همچنان به پذیرش درخواست مبنی بر طرح اکسپرس اینتری ادامه می‌دهد.

شرایط برنامه استانی انتاریو طبق آخرین تغییرات 

اداره مهاجرت استان انتاریو متقاضیان خود را ملزم به ارائه مدارک درخواستی خود حتی در صورت نقصان نموده البته به شرط اینکه دلیل نقص مدارک طی گزارشی بیان شود.

تمام متقاضیان کار در انتاریو همانند کانادا باید درخواستی از جانب کارفرمای خود به همراه سایر مدارک ارائه داده و به تأیید اداره مهاجرت این استان برسد. همچنین متقاضیان و کارفرمایان باید برنامه استانی را در جریان کلیه تغییرات در زمینه موقعیت‌های شغلی قرار دهد.

آشنایی با وظایف برنامه مهاجرت استان انتاریو 

یکی از مسئولیت‌های مهم برنامه مهاجرت استانی پیگیری درخواست متقاضیان اخذ اقامت دائم یا مهاجرت به انتاریو و بررسی مدارک آنهاست. همچنین هرگونه تغییر در نحوه اشتغال یا شرایط کارمند و کارفرما باید با تأیید این سازمان انجام گیرد.

برنامه استانی انتاریو از تمام کارکنانی که تحت تأثیر برنامه تعدیل نیروی این استان قرار گرفته‌اند، حمایت کرده و بخشی از هزینه‌های بیکاری را می‌پردازد.

شرایط مهاجرت به انتاریو از طریق کارآفرینی 

برنامه مهاجرت استانی انتاریو بعد بررسی مدارک و شرایط متقاضیان واجد شرایط طی 90 روز با آن‌ها از طریق ایمیل یا راه‌های ارتباطی دیگر تماس گرفته البته در این راه سختی‌هایی ازقبیل:

تأخیر در بررسی مدارک به دلایل مختلف؛

تعطیلی موقت فعالیت‌های کاری؛

عدم توانایی در کسب شرایط استخدام 

پیش روی متقاضی قرار داشته که لازم است سازمان مهاجرت و برنامه استانی را در جریان قرار دهد.

بررسی شرایط جدید اخذ اقامت کبک

موسسه مهاجرت به کانادا ارائه دهنده انواع خدمات مهاجرتی شامل اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و... بوده همچنین با استفاده از برترین کارشناسان راهنمایی‌های لازم در امور اخذ اقامت موقت و دائم این کشور را به کاربران می‌دهد.